Med Doqment får du enkelt och effektivt koll på dina fastigheter. Oavsett om du har 3 kontorsfastigheter eller 200 hyreshus finns Doqment där för all hantering av vad som behöver göras i fastigheten, när det ska göras och vem som gör det. Med vår smarta sortering, filtrering och sökning kan du snabbt planera och prioritera rätt.
Med Doqment behöver du ingen kom-igång-guide. Det är enkelt och du kommer direkt se varför.
Har en hiss stannat? Har ventilationen börjat krångla? Med Doqment samlar du alla dokument med rätt information på rätt ställe. Du scannar bara av QR-koden som sitter vid exempelvis vid hissen så kommer du direkt in på rätt ställe för att få uppgifter om leverantör eller reparatör och kan skapa en felanmälan direkt i Doqment. Smidigt, eller hur?
Med alla dokument kring fastigheten samlat på ett ställe kan du vara trygg i att du har koll på allt. Du sätter enkelt upp påminnelser kring åtgärdar gällande fastigheten och slipper på så sätt oroa dig för följder som orsakats av missar och borttappade uppgifter.
Genom unika vyer hittar du enkelt underhåll och projekt som kan samordnas för att spara både tid och pengar. Du får en den överblicken som du behöver för att möta de höga krav som idag ställs på fastighetsägare. Tänk dig att allt är samlat – från certifieringar, till underhållsarbete, ronderingar och budgetmöten.
Vi hjälper dig att arbeta smartare genom att samla all dokumentation, bilder och information på ett och samma ställe.
Allt på ett överskådligt och smidigt sätt.